torstai 27. lokakuuta 2011

silmät ristissä tänne raahauduin

Kirjoitan nyt tosi lyhyesti sillä minua väsyttää.
Halusin kuitenkin tulla hieman kirjoittamaan kuulumisia sillä voi olla etten huomenna ollenkaan ehdi. Sillä huomenna on luvassa bileet!!! Valitettavasti ne on meillä, tiedän jo että mulle tulee olemaan ihan paska fiilis kun mulle tulee laskuhumala, varsinkin jos kaikki ovat lähteneet eikä kukaan jää mulle seuraksi.
Toivottavasti ei jää hirveästi siivottavaa.



Eli huomenna tulee juotua ja paljon, kaloreita siis tulee ihan liikaa. Yritän paastota koko päivän ja syön sitten jotain pientä ennenkuin alan juomaan. Muuten tulee huono olo...


Viime päivät on tullut syötyä aivan liikaa. Mä en tiedä mikä muhun on mennyt. Paino on varmaan noussut tosi paljon, en edes uskalla käydä vaalla.  
Eli ei hätää, en minä mihinkään vielä kuihdu...


2 kommenttia:

  1. Koita syödä jotain ennen kuin juot, koska mulla käy ainakin niin että jos en ole syönyt mitään ennen kuin juon niin oksentelen jo kahdesta siideristä.
    TSEMPPIÄ tosi paljon, toivon ettei sulle tule pahaa laskuhumalaa ja että kaikki menee muutenkin hyvin ! Haleja♥

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti sulla meni tää päivä paremmin, mä nimittäin nyt söin IHAN TOSI PALJON. Et ei ihan paasto ollu..

    Mut anyways hauskaa iltaa<3

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi