perjantai 7. lokakuuta 2011

I'm confused


Tämä päivä ei nyt ollutkaan niin hirveä. Tavallaan huono mut kuitenkin ihan hyvä. (ainoa hyvä asia oli ehkä se et mä sain kympin historian kokeesta)

Mun vanhemmat olivat ihan hirveitä. Valittivat kokoajan jostain enkä saanut olla hetkeäkään rauhassa. Nykyään musta tuntuu että tein mä miten päin vaan niin aina se on väärin. Haluaisin muuttua niin pieneksi että tulisin näkymättömäksi. Vaikka koulussa tuntuukin siltä kuin olisin.


Kavereiden kanssa kaikki oli ihan niin kuin yleensäkin. Ne suunnitteli menevänsä leffaan nyt illalla, mut mahtoikohan kukaan pyytää mua mukaan? Vastaus on ylläri ylläri ei. Mun ex BFF harmitteli kovaan ääneen sitä kun yks tyttö ei pääsekään, mut ei vielä silloinkaan tajunnut pyytää mua mukaan. Mä en vaan halua tuppautua. Tiedän kyllä milloin en ole tervetullut. 

Isä ei saanutkaan niitä lentoja Malagaan sille viikolle mille me oltais haluttu, niin ei me niitä sitten otettu. Sen sijaan mä ja mun äiti lähdetäänkin Roomaan. Onhan sekin ihan kiva. En ole ikinä käynyt Italiassa. Nyt vaan ei enää ole mitään motivaatiota päästä bikinikuntoon. 

Mut mä päätin kuitenkin että ensi viikosta alkaen mä oikeasti otan itseäni niskasta kiinni ja teen jotain tälle painolle. Mä ajattelin tehdä ruokasuunnitelman koko viikolle jota mun täytyy noudattaa. Noin 800- 900kcal päivässä olisi varmaan ihan sopiva. Eikä mitään herkkuja. Ne ovat nyt kielletty ainakin jouluun asti. Sen lisäksi mä tajusin että mun pitäisi liikkua paljon enemmän. Vaikka mä söisin tosi vähän, mä en voi millään laihtua riittävästi ellen mä tee mitään. Olen t y h m ä.


Tänään mä latasin mun puhelimeen semmosen painokalenterin. Se laskee painon, bmi:n, kalorit ja tavoitteet ja tekee niistä sitten taulukon. Toivottavasti se auttaisi mua laihtumaan., vaikutti ainakin ihan hyvältä.

Okei mulla on nyt ajatus ihan hukassa. Tästä tekstistä ei tullut ollenkaan hyvä. Ehkä mä saisin viikonlopun aikana mun ajatukset selviksi ja saisin kirjoitettua tänne jotain järkevää.  

2 kommenttia:

  1. tää oli just ihana kirjotus ! älä hauku kirjotuksias mä rakastan niitä:) tsemppiii ja voimii sulle toi sun suunnitelma kuulostaa hyvälle. mäkin otan itteeni ens viikolla niskasta kiinni ja noudatan niitä sääntöjä koska tää mun paino on ihan naurettava jo.

    VastaaPoista
  2. Kiitos♥ No, en mä aina jaksakaan :-D tai niin. Syön yleensä jugurttia, omenoita, salaattia ja vähän kouluruokaa, riisikakkuja jne.
    Oooo onnea kympin hissankokeesta, mäkin haluuuuuuuuuuuun :-D harmitti kun sain 9+ vaikka tiedän että sekin on lukiossa (kai) ihan hyvä. Vanhemmat osaa olla ihan sairaan ärsyttäviä :-( ja tommonen porukan ulkopuolelle jääminen kavereiden keskuudessa on kyllä myös ihan kamalaa ! :c ♥ Mut hei, mä oon käyny Roomassa ja se on yks ihamimmista kaupungeista joissa oon ollu, joten sulla tulee varmaan ihana matka :-)

    Ja noista syömisistä. Kannattaa tosiaan syödä silleen kuitenkin "aika paljon" eli tarpeeksi, joku 900-1000 kcal on kai ihan hyvä, että aineenvaihdunta pelaa ja ei tule aliravitsemustilaa. Ja sit kantsii myös liikkua, mä oon huomannut sen nimittäin omalta kohdaltani, että liikkuminen vaikuttaa. En oo koskaan tykänny oikeen liikunnasta mutta viime talvena kun laihdutin pelkällä syömättömyydellä 43 kiloon asti niin ei mussa oikeen sitä eroa edes näkynyt. Paino putos mutta peilissä ei näkyny eroa :-D mutta esim nyt kun painan paljon enemmän mutta liikun myös, niin oon paljon "timmimmässä" kunnossa tai silleen.
    Toivottavasti ymmärsit mitä ajoin takaa, tästä tuli tosi sekava kommentti :-D

    Halauksia sulle♥

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi