sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Ensi viikon suunnitelma


Tässä on nyt siis sunnitelmani ensi viikolle. Jota mun on PAKKO noudattaa. Tää viikko meni ihan tosi huonosti syömisten suhteen. En ole tottunut laskemaan kaloreita enkä tiedä miten vähällä pärjään joten voi olla että määriä täytyy pienentää/lisätä. Toivottavasti ei kuitenkaan tota jälkimmäistä.


Maanantai 
- 850 kcal
- treenit
- vatsat

Tiistai 
- 800 kcal 
- kävely/lenkki
- vatsat

Keskiviikko 
- 1000 kcal
-
treenit
-
kävely

Torstai 
- 800 kcal
-
lenkki
-
vatsat

Perjantai 
- 1000 kcal
-
treenit

Lauantai 
- 1000 kcal + herkkuja 
- treenit 
- vatsat

Sunnuntai 
- 900 kcal 
- treenit 
- vatsat


 HUOM!
  • Karkkilakko jouluun asti. Kiellettyjä ruokia ovat: karkit, sipsit ynm.
  • Kävelen kouluun/kotiin AINA kuin mahdollista
  • treenit = vähintään tunti ratsastusta, eli ihan kunnon liikuntaa
  • juo riittävästi, yli 1,6 l päivässä
  • Vältä vaaleaa leipää
  • ÄLÄ KOSKAAN SYÖ YKSIN.
  • Herkkuja (käytännössä siis jäätelöä/leivonnaisia) VAIN lauantaisin.
  • Kello 21 jälkeen ei syödä enää, mutta teetä saa juoda
  • Jos epäonnistuu, se ei ole kuoleman asia, mutta kannattaa nyt edes yrittää
  • Jos tulee heikko olo, syö hedelmiä

ps. kirjoittelen sitten huomenna lisää ja kerron minkälainen mun viikonloppu oli ja siitä kuinka mun sunnitelman kanssa on lähtenyt käyntiin

    2 kommenttia:

    1. Kiitos ! ♥ joo ei haittaa yhtään : D hihi :) Oon ite huomannu että on ollu paljon helpompi ton suunnitelman kanssa olla (paitsi tänään kun failasin -.-), kun on jotkut tietyt rajat - on myös onnistunut paremmin. Sun suunnitelmasi vaikuttaa tosi hyvältä, kantsii vaan muistaa ettei säti itseään liikaa vaikei aina jaksaisi thdä vatsoja tai jos menee kalorit vähän yli tms :)

      Halauksia ja onnistumisia ens viikkoon♥

      VastaaPoista
    2. Kiitos kommentistasi, säkin olet tärkeä♥
      Viikko lähti ihan ookoosti, ajattelin huomenna kirjotella tänki päivän kuulumisista ku en oo tänää ehtiny.. Koska oon syöny ja kattonu telkkaria:D Mut siis ihan tyytyväinen oon!

      Toi on kyllä varmaan tosi kiva jos on tollanen suunnitelma, mulla ne vaan ei toimi.. Tai siis mä en pysty pysymään ikinä niissä. En esim. ees skinny girl dietissa oo ikinä onnistunu silloin ku oon yrittäny vaikka joskus oon syöny ajattelematta pitkiäki aikoja sen mukaa:D Mut oon samaa mieltä lounan kanssa, älä sitten lannistu, jos joskus et pysy siinä!

      Ja ps. oon varmaan sanonu tän aikasemminki, mut mäkin luulin, etten ikinä selviäis jollain alle tuhannella kalorilla päivässä, varsinki ku urheilen paljon, mutta mitä syvemmälle sitä vajoo ni huomaa kuinka tosi helppoo se onkaan. Ekaks saattaa tuntuu et ois nälkä, mutta musta on älyttömän helppoa olla syömättä iltaan asti (tai olisi varmaan siitä eteenpäinki jos vaan haluaisin) ku se nälkä menee ohi..

      Haleja!♥

      VastaaPoista

    Sanoillasi on merkitystä ♥

    Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi