lauantai 29. lokakuuta 2011

I can never be good enough


 Tässä nyt vähän eilisistä bileistä.




Eilinen ilta oli aika... joo mä en oikein tiedä minkälainen fiilis mulle jäi henkisesti. Juotua tuli paljon, enimmäkseen shotteja. Pari röökiäkin tuli vedettyä. Mä en tykkää järjestää bileitä, silloin ei voi ite vetää överiksi ja nauttia kunnolla. Varsinkaan mä joka oon vainoharhainen ja aina pelkään pahinta.

Mä onnistuin aika hyvin mun paastoyrityksessä eilen. Viiteen mennessä olin vain syönyt yhden omenan ja juonut vettä ja teetä. Mua ei heikottanut yhtään, mut sit mun vatsa kurni niin pahasti et mä päätin vähän syödä ennenkuin aloin juomaan. Kaks palaa pizzaa ja sit vielä kaikki karkit ja sipsit mitkä tuli tungettua namaan illan aikana. Ei mikään katastrofi mut kun mä tiedän kuinka paljon kaloreita niistä juomista tuli niin harmittaa kyllä aika paljon.




Onneks meillä ei käynyt kuinkaa, jäi oikeastaan paljon vähemmän siivottava kuin luulin ja pelkäsin. Joo vessan ovenkahva meni kyllä rikki, mut onneks saimme sen korjattua. Yläkerran mä oon varmaa imuroinu kolmeen kertaan ja keittiön lattian jouduin pesemään.


Mut kuten mä pelkäsin, kukaan ei jäänyt auttamaan mua siivouksessa. Mä en kestä mun "kavereita". Aina luvataan että jäädään auttamaan juhlien jälkeen, kuitenkin ne livistää heti tilaisuuden tullen. Mä päätin etten enää ikinä järjestä mitään bileitä. En edes puolen vuoden kuluttua kun mä täytän 18.


Kännipäissäni mä myös jälleen kerran tajusin kuinka kamala ihminen mä oon. Mä oon ruma, lihava enkä yhtään hauska. Vaikutan varmaan ihan ilonpilaajalta, mut on vähän vaikea ottaa rennosti kun ite järjestää bileet.

Melkeen kaikki tulivat bileisiin tyttö- tai poikaystävänsä kanssa. Mä oon melkein ainoo meidän kaveriporukasta jolla ei oo poikaystävää. Mä tunnen itseni niin rumaksi, täytyyhän mussa jotain vikaa olla, kun kukaan ei ole kiinnostunut. Ja miks joku olis, enhän mä itsekkään ole tyytyväinen itseeni. Mä tiedän että mä en ole semmoisessa henkisessä kunnossa et mulla vois olla poikaystävää, mä vaan pelkään että jään ihan yksin. Olis vaan niin kaipaan hieman läheisyyttä ja turvaa. Mä vaan nyt oon tämmönen mursu joka ei kelpaa kellekkään. Oon tämmönen teiniangstipaska joka pelleilee ruualla.


Ja taas mä viiltelin, vaikka mä lupasin itselleni yrittää olla tekemättä sitä. Mua vaan yhtäkkiä alkoi niin ahdistamaan ja kännipäissäni en keksinyt parempaakaan. Olen todellinen epäonnistuja. Onneksi kukaan ei nähnyt.


4 kommenttia:

  1. Onnee sulle tosta paaston onnistumisesta, mulla ei ihan yhtä hyvin menny ku saldona oli sellaset 4000-5000 kaloria varmaankin.. Ahmin nimittäin ennen ku tytöt tuli meille..

    Mut vooi vähän toi on kauheeta et ne ei jääny auttaa sua siivoomisessa :(

    Toi kaikki teksti alkaen 'kännipäissäni' ja loppuen 'pelleilee ruualla' on kyllä ihan niiku suoraan mun suusta.. Voin niin samaistua.. Vaik ei se kyllä oikeesti oo totta, olet pieni upea ihminen!<3

    Yritäthän oikeasti päästä eroon tosta viiltelystä, yritäthän? Haleja<3

    VastaaPoista
  2. Hyvä ettei käynyt pahemmin noiden bileiden suhteen ja oli toivottavasti ihan ok ilta edes? :< äläkä mieti niitä kaloreita jotka tuli, niin juhliessa aina !
    Kauheita kavereita.....tai silleen, ajattelemattomia, mä ainakin jäisin auttaaman :c hmph.
    Mutta et sä tyttörakas ole ruma etkä todellakaan lihava etkä yhtään kamala :C ! Eikä poikaystävä oo mikään määrite siitä että olis kaunis ja ihana. Rumat kusipäätkin seurustelee! Sä et tule jäämään yksin, lupaan sen♥
    Voi eiii säkin viiltelit :C samaistun täysin sun tunteeseen.....mutta koita välttää tota, jooko :(
    Oot rakas, halauksia♥

    VastaaPoista
  3. joo mäki katoin just noita sun kuvia sillee et namm:) shotit on kivoja:D ja varsinki mustikkashotit on viel ihan sikahyviä!

    mut vaik mun aamupala oli hyvä ni ilta meniki sit niin paskasti ku mennä voi.. Mut joo mullaki äiti ei ikinä varmaa uskois et mul vois olla mitään tälläsiä ongelmia, jos jotain ni ahmimishäiriö pelkästään.. Tai no kyllähän mulla sellanenki on mut kuitenki.

    Joo säki ymmärrät aina kaiken mitä mulle tapahtuu pinnan alla, ne kaverit saattaa tietää mitä tapahtuu joka päivä arjessa, mut ei ne oikeesti ymmärrä.

    En varmaan enää selviäis ilman sua nyt ku oon tutustunu, niin tärkeä sä oot<3 Halit♥

    VastaaPoista
  4. Joo, tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu :S :---( Paljon voimahalauksia sullekin♥♥

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi