keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Mä niin tahdon onnistua

Eilinen päivä ei ollutkaan niin kamala kuin kitä pelkäsin odottaa. Tämäkin päivä on ollut ihan ok.

Eilen mulla oli siis se koululääkäri. Mä olin jännittänyt sitä jo koko viikonlopun ja mua pelotti se punnitus. Syysloman jälkeen mun paino oli noussut ja maha turvoksissa mut kun mä menin vaa'alle mä yllätyin positiivisesti. Mun paino olikin laskenut. Lisäksi mä olin kasvanut vielä sentin viime vuodesta (josta mä en ollut yhtään tyytyväinen) eli mun BMI oli 17,23. Mä en meinannut uskoa sitä. Mut ei mun keho kyllä näytä yhtään tolta...
Koulun jälkeen mä kävin kaverin kanssa kahvilla ja söin yhden ISON korvapuustin. Annoin kuitenkin itselleni anteeksi kun paino oli ihan hyvissä lukemissa. 


Tänään mä olin ammulla tosi väsynyt ja olis tehnyt mieli jäädä vain nukkumaan. Mä kävin opon luona ja järkkäsin niin että mulla on vaan viisi kurssia tässä jaksossa. Mä en vaan enää jaksanut. Musta tuntui et jos mulla olisi ollut enemmän kursseja niin mä olisin kohta saanut born outin. Toivottavasti mä nyt jaksaisin vähän paremmin. Tää syömispelleily vie voimia. Mutta itsehän olen valinnut tieni.
Lounaaksi koulussa oli (itselleni) kasvispihvejä, lohkoperunoita ja salaattia. Mä täytin puolikkaan lautasesta salaatilla ja otin yhen kasvispihvin ja vähän perunoita. Söin kuitenkin siitä vaan puolikkaan pihvin, perunat ja vähän salaattia. Sen jälkeen mä olin oikeasti ihan täynnä, enkä pystynyt syömään enempää. Edistystä.

Miksi mä en voi näyttää tältä?

Mä oon päättänyt vähän muokata tota mun suunnitelmaa. Mä en kuitenkaan pysty noudattamaan tota vanhaa. Joten mä nostan hieman mun kalorimääriä ja annan itselleni luvan syödä hieman herkkuja. Tärkeintä kuitenkin olisi etten repsahda ahmimaan koska silloin mä lihon. Mutta mä haluan laihtua enkä näyttää tältä. Mä en ole tyytyväinen itseeni tällaisena. Mutta mä laihdutan pikkuhiljaa, silleen ettei kukaan huomaa. Terkkari jo vähän ihmetteli ja kyseli et syönhän mä tarpeeksi.


2 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi♥ mä lupaan yrittää lopettaa, koska en itekää oo kauheen ylpee tosta et se on mulle melkein tapa nykyään...
    Voi pikkuinen sä olet TOSI KEVYT, senhän näkee tosta sun BMI:stä jo että olet vaikka kuinka pieni. Älä laihduta enempää, koska muuten se karkaa käsistä ja oot kohta ihan luuranko :--------(
    Halauksia♥

    VastaaPoista
  2. Hyvä että löysennät vähän suunnitelmaa, ei pidä vaatia liikaa iteltään :) Ja sä kyllä oikeesti oot tosi pikkunen koska oot paljon pienempi ku mä vaikka mäkään en oikeesti mikään valtava oo! Mut ymmärrän kyl sua koska on munki tavote pienempi ku sä nyt..

    Säkin oot mulle toosi tärkee<3
    Hyvä jos ei kuulostanu mitenkää psykopaatilta :D Tuli itelle vaan sellanen tunne.. Mut joo mulla oliki ihan TOSI kivaa Helsingissä!

    Haleja ♥

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi