keskiviikko 2. marraskuuta 2011

luvassa italialaisia kaloriyliannostuksia

Tunnen itseni niin huonoksi kun en ole saanut mitään aikaan enkä ole tännekkään kirjoitellut mitään. Mulla on vaan ollut niin paljon koulujuttuja tehtävänä, mut ei niistä sen enempää. Mun ruokailut on menneet päin persettä. Syötyä ja varsinkin herkuteltua on tullut ihan liikaa. Sitä paitsi mun paino on noussut. Miten mä aina onnistun epäonnistumaan? Eikä tämän pitänyt olla motivaatio-laihdutus-blogi eikä mikään läskitysversio...


Sit koulussa me tehdään terveystiedossa esitelmää mielenterveyshäiriöistä. Mä halusin tehdä syömishäiriöistä. Toivottavasti mä saisin.

Huomenna mä lähden vihdoinkin sinne Roomaan. Sääennusteet eivät näytä kovinkaan hyviltä, mut ne muuttuu kokoajan. Toivottavasti aurinko edes vähän paistaisi. Mä vaan pelkään et mä pilaan koko loman sillä et en osaa nauttia hetkestä ja ajattelen vain negatiivisesti.


Huomenna mä yritän paastota niin pitkälle iltaan kuin mahdollista. Yritän olla syömättä siihen asti kunnes ollaan Italiassa. Syön kuitenkin varmaan jotain ällöttävää välipalaa lentokentällä tai sitten viimesitään koneessa. Eli ei kannata odotella liikoja.

Kun tuun takas Roomasta mä näytän varmaan mursulta kaiken sen ihanan italialaisen ruoan jälkeen. Onneks kuitenkin tulee käveltyä paikasta toiseen eli niitä kaloreita palaa hieman, mut aivan liian vähän.


Kun nyt oon niin huono bloggaaja niin päätin (yrittää) ajastaa teille thinspo postauksen perjantaille et ei jäis niin monta päivää postaamatta mitään.

Ciao! Olette tärkeitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi