tiistai 29. marraskuuta 2011

stupid girl

Mistä teitä lukioita oikeen tulee? En todellakaan ymmärrä. Kuka nyt haluaisi luke tämmöisen epäonnistujan juttuja. Muistan kuitenkin kuinka lupasin erikoispostauksen kun minulle tulee ne 10 lukijaa täyteen. Tämä ei nyt ole se, mutta kyllä sitä kehitellään. Olisiko ehdotuksia?

Eli tänään taas epäonnistuin. Totaalisesti. (vaikka päivä muuten oli parempi ja valoisampi kuin pitkiin aikoihin). 1/4 pala pannupizzaa ja 1/4 tavallista pizzaa pelkästään iltaruoaksi. Tietysti söin aamupalaa. lounasta ja välipalaa. EiEiEi. Tämä ei vain käy. Vatsa on ihan liian täynä ja siihen sattuu. Ihan oikein minulle. Mitäs menin syömään.

Huomenna mä oikeasti yritän olla syömättä niin vähän kuin mahdollista. Ei aamupalaa. Ei lounasta. (Pari hedelmää voin kyllä syödä). Saan syödä vähän ennenkuin lähden treeneihin. Enhän halua pyörtyä ja pudota hevosen selästä.

Onneksi mulla ei ole enää huomenna koetta. Menen vasta 12.15 kouluun ja saan jo kokeita takas. Ei kyllä yhtään jaksais. Ihanaa kuitenkin kun saan nukkua hieman pidempään.

Ylihuomenna alkaa sitten joulukuu. Epäonnistumisen kuukausi. Täytyy myöntää että odotan jo joulua. Ja lunta. Haluan ostaa joululahjoja. Ja paketoida ne sitten kauniisti. Minusta on kivempi antaa lahjoja kuin saada niitä.

Olen huomannut että päässäni kulkee usein ajatuksia siitä mitä haluaisin sitten tänne blogiini kirjoittaa. Kun kuitenkin avaan koneen kaikki ajatukset lähtevät tuulen mukaan eikä juttu enää oikein kulje. En oikein saa sanotuksi sitä mitä haluaisin. En saa purettua sitä oikeaa pahaa olo pois.


Kymmenellä kielellä kiitos ihanat

3 kommenttia:

  1. Mullaki on aina toi ihan sama et on vaikka mitä asioita mitä mun on tarkotus kirjottaa mut sit pää tyhjenee heti kun painan 'Uusi teksti' -kohtaa..

    Ihanaa kuitenki et sulla on ollu ees vähän parempi mieli:)

    VastaaPoista
  2. Voi muru et tiiäkään kuinka ihanaa oli ku avasin koneen ja sit odotti kommentti sulta<3

    Ja äää taidat tuntee mut vähän liian hyvin, en usko itekään että voisin oikeesti olla postaamatta ennen sitä matkaa :D

    Sullakin on varmasti yhtä kivaa siellä, se on nimittäin ihan mahtavaa! Ja kaikki ihmisetki oli siellä tosi mukavia ja sillee vaik muuten en oo ikinä ees puhunu kenellekään. Niin ja sekin on aivan ihanaa että kaikki on niin aidosti mukana siellä.

    Ja siis taas oli toi ihan ku mun suusta. Mulla nimittäin oli ihan sellanen olo et ihan sama, mä haluan suklaata -> söin suklaata -> ihan sama, nyt voin syödä kaikkea muutaki ihanaa -> oi että tää on hyvää, lisää! -> maha täynnä, olo ihan hirvee ja tajusin ettei tosta syömisestä ees tullu yhtään parempi olo -> mä toivon et pääsisin vaan takasin lähtöpisteeseen jossa olin paljon onnellisempi.

    Toivottavasti tulee mieleen se mitä sun piti sanoa, haluan nimittäin kuulla! (:

    Sinäkin olet tosi tosi rakas<3 Tsemppiä! Toivottavasti vaikka ees ens viikolla saatais molemmat taas kiinni tästä.

    VastaaPoista
  3. Paljon haleja takaisin♥ Ei sun tarvitsisi ajatella että jos syöt, niin epäonnistut :c tiedän, että se on vaikeeta, ja itsekin ajattelen niin, mutta silti....ei sun tarvitsis laihtua. Oikeesti. Kumpa löytäisit jonkun tavan purkaa sun pahaa oloa, oon huolissani :(
    Koita jaksaa, voimia♥

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi