perjantai 11. marraskuuta 2011

11/11/11


Miten ihmeellinen päivämäärä. Me vietettiin sitä koulussa kello 11:11.

Jaahas, tämä päivä ei nyt sitten mennyt ihan putkeen. Olen pettynyt itseeni. 

Aamupalaksi teetä ja iso vaalea karjalanpiirakka (160 kcal), lounaaksi viisi vetistä pinaattilettua puolukkahillolla ja illalliseksi pieni peruna ja lohta (en tiedä ollenkaan kuinka paljon). Eikä tässä tietenkään ollut vielä kaikki. Lisäksi munkki, rivi suklaata, pala vaaleaa leipää, rivisuklaata, Kismet marianne ja kuivattuja aprikooseja. Mä vaan inhoan itseäni. Mun ruuansulatus on aika sekaisin kaikesta epäsäännöllisestä syömisestä. Ensin mä syön tosi vähän ja kohta ahmin. Herkuttelun voisi kyllä jättää pois.

Tänään mä harjoittelin autolla ajamista mun isän kanssa. Siitä ei taida tulla mitään. Mä istuin varmaan 10min ja vaan mökötin kun mä suutuin. Kyllä se sit lopulta meni ihan hyvin, onnistuin tekemään hyviä liikkeellelähtöjä ja vaihtamaan vaihteita. Ehkä mä vielä joku päivä opin.

Lisäksi mä jouduin lähtemään mukaan mökille. Onneksi mulla on mokkula et mä saan tän kirjoitettua mut netti on ihan tooosi hidas… ja huomenna mä oon koko päivän jossain koulutuksessa.

Sunnuntaina on isänpäivä. Mä en oo vieläkää hankkinut lahjaa tai korttia. Mitä isälle voi oikein antaa lahjaksi?

Tulipas taas tylsä postaus ihan ilman kuviakin. Mut halusin tulla kirjoittelemaan jotain tän hienon päivämäärän kunniaksi.

2 kommenttia:

  1. Mullekin käy niin usein noin että saattaa syödä eka tosi vähän ja sitten ahmia :( kai sitä pitäis vaan yrittää syödä joka päivä silleen keskiverran niin ei tulis "syöpöttelyfiilistä"...mutta sä et oo syönyt mitään tajutonta määrää etkä todellakaan enempää kuin "normaali" ihminen syö joskus, joten älä huoli. Etkä sitä paitsi liho tosta mitään pysyvää.
    Halauksia♥

    VastaaPoista
  2. ei ollu tylsä postaus<3

    ja siis toi teksti oli ihan ku mun suusta! mäki kokoajan vaan oon päivät syömättä ja sitte illalla ahmin..

    ootko sä menossa autokouluu vai opettaaks sun isä sulle? :) mul on kauhee ikäkriisi nyt ku kaikki kaverit vaa on autokoulus ja iteki jo koht meen :O

    haleja<3

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi