lauantai 3. joulukuuta 2011

Tästä voisi tulla onnistumisen päivä


Niin, toivottavasti. 
Mun vanhemmat ei oo kotona ja ne tulee takaisin vasta huomenna. Se tarkoittais sitä ettei kukaan ole vahtimassa mitä mä syön. Mä voisin paastota lähes vuorokauden, mut mä tiedän etten onnistuisi siinä. Sitä paitsi mun kaveri tulee meille tänään yöksi. Eli täytyy mun jotain ruokaa sille tarjota. Onneksi mä voin kuitenkin päättää mitä me syödään. Jotain vähäkalorista toivottavasti. Yritän olla syömättä iltaan asti, mutta luulen et syön vielä lounaaksi vähän sipulikeittoa (5dl = 80kcal). Aamiaisen jätin tietysti väliin.
 
Pelkään kuitenkin et mä epäonnistun kaikessa ja sorrun vielä ahmimaan suklaata. Annan kuitenkin itselleni luvan syödä normaalin annoksen iltaruokaa ja vähän jäätelöä. Painoni on kuitenkin vähän laskenut viime punnituskerrasta. Yksi askel lähempänä tavoitettani.


Mun yks kaveri vitsaili mulle tässä yks päivä et mä oon ihan Läkerol addikti. Joo, täytyy myöntää että mä oon niitten suurkuluttaja. Jos on tarve mulla menee noita yks tommonen pakkaus päivässä (harvemmin mä kuitenkaan niitä niin paljon syön). Noista mä en kyllä ikinä jaksa laskee kaloreita. Vaik yhessä on 7kcal ja jos kaikki söis nii se olis melkein 100kcal. Noi vaan on niin hyviä ja hyvä välipala jos tulee nälkä.

Mä en ymmärrä. Nyt on joulukuun kolmas ja ulkona näyttää siltä kuin olisi lokakuu. Mä haluan lunta. Paljon lunta. Sitten mulle voi oikeasti tulla joulufiilis. Mä odotan jo joulua.


Ihanaa viikonloppua teille.

1 kommentti:

  1. Toivottavasti sulla on ollut kiva viikonloppu ja oot syönyt edes jotain♥ ja mäkin odotan joulua ja luntakin, en halua mustaa joulua :(
    Halauksia♥

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi