torstai 15. joulukuuta 2011

hyvä paha päivä

Mä en oikein tiedä mistä aloittaisin. Tää päivä on ollut sekä huippu hyvä, että tosi kamala. Mulla on tällä hetkellä tosi sekava olo, en varmaan onnistu nukahtamaan vielä moneen tuntiin. Onneksi mä aloitan vasta yhdeltätoista.

Syömiset meni tänään melkeinpä loistavasti. Aamulla mä en syöny sitä mandariinia (eli join vain teetä) ja unohdin sitten ottaa yhen mukaan kouluun niin kuin olin suunnitellut. Lounaalla otin siten lautaselleni jotain kreikkalaista laatikkojuttua mut söin vain siitä pari herkkusienenpalaa. Illalla joulujuhlassa vähän ällöttävää riisipuuroa, glögiä ja kolme palaa suklaata. Välipalaksi päivän aikana söin kuitenkin kolme mandariinia ja pienen palan ruisleipää.
Koko päivän kalorisaldo siis reilusti laskettuna vähän päälle 500kcal. Toivottavasti paino olisi aamuun mennessä laskenut. Muuten mä hirtän itteni.

Tänään mä myös onnistuin ostaa vähän joululahjoja. Välillä mä kyllä meinasin tuskastua kun kahden ensimmäisen tunnin aikana olin löytänyt yhdelle mun kavereista lahjan. Kyllä mä sitten lopulta ostin enemmänkin ja enää mulla on vaan ostamatta yhelle mun kaverille ja mun isälle. Se onkin sitten vähän haastavampi tapaus.

Sitten vähän ikävimpiin asioihin.
Mä puhuin tänään mun yhen kaverin kanssa. Oikeastaan me ollaan tunnettu sen kanssa jo tarhasta lähtien. Mä vahingossa lipsautin ja kerroin kuinka huono olla mulla on. Sit se näki myös viillot mun ranteessa. Syömisjutuista mä en kertonut mitään, muutenkin mä vaan istuin enimmäkseen hiljaa ja se yritti jutella ja lohduttaa. Mä en todellakaan kaipaa mitään sääliä tai erityiskohtelua. Siksi on parempi ettei kukaan muu saa tietää. Mä vaan pelkään et se kertoo viel sen bestikselle.
Nyt mua kaduttaa tosi paljon et mä avauduin tällä tavalla. Miksi mä oon näin tyhmä? Miksi mä en voi vaan käyttäytyä niin kuin muut.


Mukavaa viikonloppua teille

2 kommenttia:

  1. Mutta eikö olisi ihan hyvä avautua josksu jollekkin? tai päästä puhua jollekin?:(
    Saisit syödä ihan hyvin enemmänkin pikkuinen!
    En osaa oikein muuta sanoa D:
    Voimia! ja*hali*<3

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä on ihan hyvä, että kerroit, vaikka tiiän että se ärsyttää sua itteäs.
    Tosi monta halausta♥ muista että saat syödä.

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi