tiistai 20. joulukuuta 2011

neljä yötä jouluun

Mä en ymmärrä miksei mua väsytä. Tavallaan olen tosi uupunut, mutta tiedän etten saisi kuitenkaan unta vaikka nytten yrittäisinkin. Taidan käydä vähän ylikierroksilla, enkä tiedä miksi. Eikä tää tietokoneella olo taida auttaa. Sama juttu oli viime yönä. Menin varmaan kolme tuntia ennen kun mä nukahdin. Ja huomenna pitäis vielä jaksaa mennä kouluun. Ja illalla vielä kirkkoon. Miksei mullakin voi jo alkaa loma?

Syömisistä mä en nyt oikein jaksa puhua. Olen kuitenkin taas vähän laihtunut. Sain rastittaa uuden saavutuksen tohon laatikkoon. Pelkään vain tämän olevan väliaikaista. Pelkään lihovani jouluna sata kiloa. Minua pelottaa tosi paljon. minun pelottaa etten pysty hallitsemaan syömisiäni.

anteeksi taas tämmöinen lyhyt postaus. Tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. anteeksi

1 kommentti:

  1. Ehdin lukea! :)

    Kyllä sä pärjäät, höpsö:) Mut hei en mä nyt tiedä onks kaks kertaa elämässä pyörtyminen niin kauhean usein? :D

    Joo mustaki ravintolassa käyminen on aivan kamalaa. Mun kaverit vielä kokoajan suunnittelee uusia syitä mennä ravintolaa ja mä oon vaa sillee eieieiei :D Okei pahimpia on ne ravintolat, mistä ei oo ravintoarvoja netissä. Sellaset, mistä tietää ne kalorit ja voi suunnitella etukätee ni menee vielä.. Aaaa kauheeta ku tuol lomal syödää joka päivä ravintolas ni en tiiä niitä kaloreita :((

    Onnee laihtumisesta:) Ja et varmasti liho mitään sataa kiloa! :D Pari kiloa nyt saattaa tulla, mut ne saat kyllä nopeesti sitte pois:)

    Sullekin toosi ihanaa joulunaikaa ja tsemppiä ja haleja!

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi