tiistai 2. huhtikuuta 2013

tuuliviiri

Tällä hetkellä en oikein saa kirjoitettua mitään. Ajatus ei oikein kulje ja inspiraatiota puuttuu. Ideoita välillä tulee, mutta kun avaan koneen sormet eivät osu näppäimille kuten haluaisin. Tätäkin postausta aloittelin jo viime viikolla saamatta sitä valmiiksi. Jos teillä on jotain postausideoita saa niitä ihan milloin vain minulle laittaa! :)



Viime viikolla

Se siitä rauhoittumisesta. Viikko on ollut aika kiireinen vaikka minulla ei ole edes ollut mitään ihmeellisiä suunnitelmia tai asioita hoidettavana. Kuitenkin olen joussut paikasta toiseen pää kolmantena jalkana.

Ajatukset ovat olleet yhtä vuoristorataa. Yhtenä hetkenä vannon lopettavani syömisen kokonaan, hetken kuluttua syön kiltisti välipalan. Sisäisesti itken peilikuvaani ja läskejäni. Pään sisus on yhtä pyörremyrskyä. Samalla haluan eroon tästä kaikesta sekä laihtua olemattomiin. Olisiko mitenkään mahdollista parantua samalla kun laihtuisin?

Se on sitten näkynyt myös syömisissä. En ole aina ollut kotona ruoka-aikaan ja se on aiheuttanut ylimääräistä päänvaivaa. Itseäni ei haittaisi vaikka muutama ateria jäisi välistä, mutta muut ovat vahvasti eri mieltä. En vieläkään oikein tunne nälkää, mutta tiedän että minun pitäisi syödä kolmen tunnin välein. Ellen saa ruokaa silloin kun lounas kuuluisi syödä ahdistun vaikka en mieluummin jättäisinkin syömättä. En helpompi syödä aina tiettyyn kellonaikaan, ei ennen eikä jälkeen.

Viime viikon alussa kävin opon luona juttusilla. Tuntui epämielyttävältä astella koulurakennukseen ja istahtaa sohvalle odottamaan vuoroaan. Sain kuitenkin hoidettu ensi jakson lukujärjestyksen ja seuraavan vuoden kurssivalinnat. Jatkan edelleenkin kevennetyllä lukujärjestyksellä. Viidennestä jaksosta tuleekin superkevyt. Minulla on vain kaksi kurssia ja maanantait ja torstait ovat vapaita. En vielä oikein osaa suhtautua tähän järkevästi vaan pää huutaa epäonnistumista ja laiskuutta. Ensi viikolla pitäisi sitten myös tunneille jaksaa raahautua.

Sain vähän aikaa sitten lähetteen fysioterapiaan ja pääsin ensimmäistä kertaa psykofyysiseen fysioterapiaan. Psyka oli ehdottanut sitä minulle. En vielä kahden käynnin perusteella osaa sanoa että onko siitä minulle apua ja hyötyä mutta todellakin toivon niin.

Lisäksi olen viime viikolla käynyt kuluttamassa elokuvateatterin penkkejä kun kävin katsomassa Die Hardin ja The Hostin. Oli oikein mukavaa vaikkei kumpikaan elokuva ollut mielestäni mitenkään erikoisen hyvä. Ainoa miinus näissä käyneissä oli popcornien palaneen rasvaan haju ja veto, jonka takia vedin talvitakkiani takaisin päälle. Omat leffaevääni koostuivat ensimmäisellä kerralla pepsi maxista ja toisella kerralla minulla oli mukana novellea.



Hui, tässä on enää alle kaksi viikkoa minun synttäreihin. En yhtään vielä tiedä miten niitä viettäisin tai vietänkö ollenkaan. Vuosi sitten olin täynnä ahdistusta eikä synttäreiden juhlinnat menneet ihan nappiin. Ehkä tänä vuonna nyt sitten paremmin, pelkään vain että joudun pettymään jälleen kerran.


Jaahas taas tuli purettua vähän ajatuksia. Ehkä tämä nyt tästä hieman helpottuu.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi