sunnuntai 11. marraskuuta 2012

leipuri hiiva

Torstaina jäin kotiin. Perjantaina en edelleenkään jaksanut mennä kouluun. Hyvä minä. Ja mitä olen sillä välin tehnyt? No en mitään järkevää. En ole oikein edes jaksanut avata konetta, enkä katsoa telkkaria ja en todellakaan ole tehnyt mitään läksyjä. Sain jo toisen antibioottikuurin, mutta ei tämä jaksamattomuuteni mistään flunssasta johdu. Olen vain niin väsynyt itseeni ja tähän elämään. Olen kuitenkin saanut ehkä vähän paremmin nukuttua antibioottien ansiosta. Ne saavat minut aina niin väsyneeksi.

Isänpäivän kunniaksi innostuin eilen leipomaan kakun. En muista milloin olisin viimeksi leiponut vaikka ennen tykkäsin tehdä niin todella usein. Nykyään vaan pelottaa, ahdistaa ja ruokahirviö ei jätä hetkeksikään rauhaa, niin etten ole saanut edes jauhopussia nostettua kaapista ulos. Nyt kuitenkin kaikki meni oikein hyvin. Ruokahirviö pysyi rauhallisena eikä minun edes tehnyt mieli maistaa. Tänään aamulla kakku kyllä näytti isälle maistuvan oikein hyvin. Iltapäivällä uskaltauduin itse maistamaan ihan tosi pienen palan enkä edes kuollut siihen :)

Leipomisesta inspiroituneena laitan tänne kerrankin itse ottamiani ruoka-aiheisia kuvia. Tällä kertaa leipomastani kakusta. naminami

 
 
 
 
 



ps. hain ajokorttini tässä muutama päivä sitten. Näytän ihan itäeurooppalaiselta

4 kommenttia:

  1. Ooo kiitos muru!♥ Menimeni hyvin, alotan just kirjottaa postausta(:

    Mut voooi miten söpö toi sun kakku!(: Miten sä vast nyt sait ajokortin..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ainii mä vaan siis löysin sen kuvan eikä mul ollu hajuukaan mitä se tarkottaa :D Sit ku selvitin ni se oli niin ihana ni laitoin sen otsikoks ku se viel sopi tohon postauksee!

      Poista
  2. sinäoletihana<3 mut hahah tänää meniki sit huonosti.. huomen menee onneks taas hyvin! ihanvarmastimenee!! ..tai sit ei:D heheh, okei menee.

    heheh mä en oikeesti ees kadehdi sitä, et muut voi tollee syödä ilman ahdistusta! en kyl tiiä miks ku oishan elämä varmaa paljon helpompaa ilman sh, mut jotenki silti:D

    aaaaa nii joo...(: hehee mä mietin et voisin mennä kohta 2 vaiheesee(: Itse olet söpö<3 Mut haha ei se kyl ees käy muhun, koska aika harva ihminen tykkää musta jne:D hali sulleki<3

    ps. ootko menos studia messuille?? vi kunde träffas därrrr:)

    VastaaPoista
  3. Hahah no en mä oo ihana:D Siis sillee yleisesti ja kaikille ainakaa. Voin ehkä olla harvoille ja valituille ihana, mut sit muuten oon tuomitseva ja ylimielinen bitch(:

    Hhahah no kaikki ne kohdat kyllä pätee varmaa ihan muhunki, en oo hyvää seuraa ku myrkytän sun ajatuksia(:

    ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥ ♥

    hmm.. noi tais mennä vähän yli.

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi