sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Gotta get up and try try try

Söin liikaa. Aivan liikaa. Koko viikonloppun olen vain syönytsyönytsyönyt.
En edes tiedä kuinka monta piparia mun mahaan meni.
Olen ällöttävä. Epäonnistuja. Läski. Sika.


No huomenna alkaa uusi viikko. Tiistaina alkaa koeviikko. Ja aloitinko mä jo lukemaan kokeisiin? No en. Niinhän sitä pitää.

Uusi viikko. Eli uusi alku. Nyt mä oikeasti ryhdistäydyn. Mä en voi enää jatkaa näin. En voi enää olla näin lihava. Mun on pakko laihtua. Täytyy yrittää kovemmin. Tällainen lepsuilu ei ole hyväksyttävää.

Ja mähän onnistu. Kyllä mä vielä laihdun
 

2 kommenttia:

  1. Heheh, niimpä! (;D)

    Mä jotenki muistan ku siit part 1:ki oltii vaa sillee et se bella kuolemassa oli ihanan laiha<3 :D et kiinnitetää huomio oikeisii asioihin..

    sullekin hali<3

    VastaaPoista
  2. No, muuten tykkäsin tosi paljon, mut se loppu väärin! Siinä lopussa ärsytti just se ku kaikki kirjat pitää tehä noin helvetin keinotekosen parantumiskannustaviks.. Kaiken huippu oli ne ihme pohdiskelukysymykset lopussa!:D Sit mua ärsytti, ku mä niin samaistun kokoajan vaan Cassieen ja se on siinä se huono.. Vaik yhessä vaiheessa tajusin et niiku Lia, mä, Lia!! U know voisin hankkia liasta jonku sivupersoonan ja sit voisin ruveta kutsuu itteeni Liaks ni sit joka kerta ku ajattelisin itteeni ni tietäisin et mun pitäis olla laiha.. Ja sit nii se teksti ennen sitä Must. Not. Eat. ni sitä voin ainaki lukee silloin, ku tekee mieli syödä ja ei saa. Sit muutenki pitää kyl lukee koko kirja uudestaan, ku siellä oli kokoajan kaikkia tosi hyviä ajatuksia. Ois tehny mieli alleviivaa, mut en haluu tuhota mun kirjaa:D

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi