lauantai 17. maaliskuuta 2012

suuren suuri ärsytys



Taas on mennyt vähän huonosti. Fiilis on ollut huono ja syömiset menneet vielä huonommin. Paino junnaa paikallaan tai sitten jojoilee. sitä on aivan vitun liikaa. Pelkään et jos mun paino junnaa liian kauan tässä liian korkeassa painossa se ei halua enää laskea ja tästä tulee mun uusi "normaalipaino". Joo, mä todellakin uskon et mun painolla on oma tahto

Tänään:
teetä 
2 ruisleipää
karvias-boysenmarjakeittoa
jtn thai-keittoa 170 kcal
kuivattuja aprikooseja
kiivi
nektariini
rivi suklaata 
kanaa
suolakeksejä

Eilen:
teetä
2 ruisleipää
banaani
omena
naudanlihaa ja perunaa
salaattia
toissapäivänä leipomaani kakkua


Mä olin tänään ekaa kertaa kahteen kuukauteen mun hepan selässä, vaikka lääkäri vähän kielsi. No en mä onneks pudonnut vaikka kaikki menikin vähän huonosti. Mua pelotti ja mun heppaakin jännitti. Pikkuinen ihmetteli koko tilannetta. Mä olin ihan kuin joku aloittelija ensimmäistä kertaa ponin selässä. Vasen jalka ei oikein halunnut toimi. Lisää treeniä tarvitaan.

Lisäksi mä aijoin autoa. Se meni oikeastaan aika hyvin, ei sammunut kertaakaan. Kytkimen käyttö polven takia on hieman hankalaa mut eiköhän tää tästä pikkuhiljaa mene paremmaksi.

Kuitenkin musta tuntuu ettei mun elämä tule tästä menemään ikinä paremmaksi. Mua pelottaa lähes kaikki liikkumiseen liittyvä eikä mun vanhemmat ymmärrä ollenkaan miltä musta tuntuu. Kukaan ei ymmärrä miltä musta tuntuu tän polven kanssa. Mua niin ärsyttää ja... Mä en tiedä mitä tehdä. Välillä musta tuntuu ihan samalta vaikka mun jalka olisi polvesta alaspäin amputoitu.

Parempi etten kirjoita enempää, ärsyynnyn vain lisää.

1 kommentti:

  1. Hei, mä kävin äsken vaa'alla ja mun paino on 58 kiloa. Mä en tiedä mitä tekisin. Hehe mäki muuten uskon et mun painolla on oma tahto:D

    Sulla on kyl menny aika miljoona kertaa paremmin ku mulla... Ja nii hei mieti mun bmi on yli 19 nyt

    Muru ootko miettiny et kävisit vaik liikuntapsykologilla?

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi