torstai 1. elokuuta 2013

Why I'm still here, oh where could I go?

Mökille lähdön jälkeen en ole ehtinyt kirjoitella mitään. En ole edes jaksanut bloggeria kunnolla avata. Sunnuntai-iltana tulimme takaisin kotiin ja sen jälkeen on aika kiirettä pitänyt. Vielä huomenna pitäisi jaksaa, viikonloppuna ehdin ehkä hieman rauhoittua. 

Mä olen jotenkin niin uupunut, ajatus ei kulje ja somet pysähtyvät kesken lauseen näppäimistölle. Avaan koneen, sitten netin ja jäädyn. Olen väsynyt lähinnä ehkä henkisesti, mutta syysisetkään voimat eivät ole oikein kunnossa.

Tunnen olevani hieman eksyksissä. Haluaisin hetkeksi vetäytyä komeroon ja pysytellä piilossa jonkin aikaa, levätä vähän ja kerätä voimia. Jotenkin tuntuu, että  mun elämässä tapahtuu tällä hetkellä vähän liikaa, en pysy vauhdissa mukana. Samalla moitin itseäni laiskuudesta ja aikaan saamattomuudesta. 

Syön lääkkeitäni ihan miten sattuu. Välillä oikeasti unohdan ottaa, toisinaan päätän jättää ne ottamatta. Sitten popsin melatoniinia toivoen, että saisin edes joten kuten nukuttua. Yöunet ovat jääneet syystä ja toisesta hieman vähälle.

Niin ja ruokailuista en viitsi sano mitään. Viikonlopun rennomman otteen jälkeen on taas ollut huomattavasti vaikeampaa. Kyllä mä syön, mut tiedän että en riittävästi ja monipuolisesti. Ja se juominen, vaikeeta.

Haluaisin lomaa elämästäni, tai ehkä itsestäni.


1 kommentti:

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi