keskiviikko 14. elokuuta 2013

Mä tarviin tahtoa vaikeisiin hetkiin, mun täytyy lääkettä näihin paineisiin etsii

Tänään mulla ei ole koulu, saan ottaa vähän rauhallisemman aloituksen. Kahdella kurssilla nyt ei pitäisi hirveästi stressiä syntyä ja kuitenkin mietin miten jaksan. En ainakaan jaksa muiden kysymyksiä siitä, miksi käyn lukiota neljään vuoteen ja miten mulla voi olla niin vähän kursseja. Eräs ihana ihminen sanoi kyllä viisasti

"muista et on ok sanoo, jos ei jaksa!
ja jättää vaik joku kurssi kesken" 
Ne olivat juuri ne sanat mitä ehkä halusin ja tarvitsin kuulla. En edes silloin, kun olin huonoimmillani, kuullut kenenkään sanovan noin. Kyllähän muut välillä huolehtii mun jaksamisesta ja pärjäämisestä enemmän, kuin mä itse, mutta tämä ihana tyyppi osasi muotoilla sen just oikealla tavalla. kiitos
Uskon kuitenkin pärjääväni paremmin, vaikka koulu saakin ahdistuksen nousemaan pintaan.

Koulun alkaminen on aina ollut minulle merkki syksystä. Kun koulu alkaa, alkaa samalla myös syksy. Kesä on virallisesti ohi ja ainakin tällä viikolla on sääkin ollut sen mukainen. Ei kyllä yhtään harmittaisi vaikka vielä tulisi kunnon inkkarikesä. Olen jo henkisesti alkanut valmistautumaan syksyyn, kaivan kaapeista lämpimiä vaatteita esille ja laitan kesävaatteita syrjään. Ostin jo ison lämpimän neuleen ja pipon huonoja hiuspäiviä varten. Jos ilma jatkuu tällaisena ovat sadetakki ja kumpparit kyllä aika tarpeelliset.

Jotenkin vapaapäivä on saanut minut ihan laiskaksi, varsinkin kun ilma on tuollainen. Olen kyllä ehtinyt käydä jo kaksi kertaa tallilla ja hoitamassa bussikortti-asioita. Tuntuu ihan kuin olisi jo ilta vaikka kello on vasta vähän vaille viisi. 

Tiedän edelleenkin syöväni aika kehnosti, mutta en jaksa tällä hetkellä välittää siitä. Ehkä ensi viikolla voisin yrittää tehdä jotain parannusta.

Okei tulipa sekava postaus. Tällaisille päiville pitäisi keksiä jotain järkevää tekemistä. Tai ehkä se on ihan ok, että otan peiton ja linnoittaudun sohvalle katsomaan telkkaria.

1 kommentti:

  1. Hehehe niiiiii! Sit ku meen kotiin ni alle viikko!
    Se on hei gif! Ja et arvaakaan mikä metsästäminen, ku halusin just sen tohon! Olin siis nähny sen aiemmin, mut ei ollu missään tallessa...

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi