maanantai 5. elokuuta 2013

I'm sorry I don't understand where all of this is coming from

ahdistaa
ahdistaa
ahdistaa

Mulla ei ole hyvä olla. Tällä hetkellä tuntuu, että lähes jokainen pienikin asia ahdistaa. Syöminen on hankalaa, mutta syön kuitenkin. Yritän antaa syömishäiriölle turpaan, se lyö minut maahan kerta toisensa jälkeen. En kestä mun muuttunutta kehoa. Tämä ei tunnu omalta. En vain voi olla näin iso. Hehtaariperse, aivan liian isot ihrareidet, vatsakin on kunnon pallo. Kaipaan niin sitä mitä viime kesänä olin. Olen oikea löllyrä. Pohkeissa ja käsivarsissakin on liikaa. Joka puolella on ylimääräistä.

En jaksaisi kuunella samaa vanhaa virttä päivästä toiseen. Se ei lopu koskaan.
Läski. 
Katso nyt itseäsi peilistä. 
Miten olet voinut päästää itsesi tuon näköiseksi?! 
Eihän sun vaatteetkaan edes mahdu. 
Painat kohta varmaan sata kiloa. 
Taasko sä syöt? Älä vaan syö. 
Liikkeelle senkin läski, älä vain istu siinä tekemättä mitään.
Läski, läski, läski!!! 
Eihän minun tarvitse edes katsoa itseäni peilistä tietääkseni kuinka iso ja iljettävä olen. Sen tietää muutenkin, sen jopa tuntee. 

Saisimpa pois edes viisi kiloa. Sitten 10 ja 15. En vielä silloinkaan olisi tavoitepainossani, jonka kerran itselleni asetin.

Ensi viikolla alkaa taas koulu. Mihin tämä kesä oikein katosi? Olen jo valmiiksi ihan stressaantunut. Enkä ole vielä edes aloittanut kirjoituksiin lukemista. Hyvä minä



ps. Tänään olen kuvaillut päivääni, huomenna julkaisen postauksen!:)

1 kommentti:

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi