maanantai 21. toukokuuta 2012

this is how I feel

Mun pitäis lukea huomiseen kokeeseen ja tehdä esitelmää ja kirjoittaa pari esseetä mut mä en vaan jaksais... ja ulkona on ihan älyttömän ihana ilma. Haluaisin mennä ottamaan aurinkoa mut mä en kehtaa mennä sinne bikineissä ja shortseissa. Pieni ongelma
Haluaisin kovasti kirjoittaa nyt mun viikonlopusta, mutta mä en vaan nyt voi just nyt. Ehkä illalla tuun ja teen taas uuden postauksen. Tää on nyt enemmän tämmöinen kuvapostaus. Hain yks päivä näitä kun yritin löytää sanoja kuvaamaan sitä miltä musta tällä hetkellä tuntuu.

edit// Blogger ei haluu nyt olla yhtään yhteistyöhaluinen joten olen pahoillani et nää kuvat ei oo keskellä vaan menee vähän miten sattuu. Ehkä se ei teitä haittaa vaikka tätä perfektionistia täällä haittaakin...
 











 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi