torstai 26. huhtikuuta 2012

tuuliajolla

mä en oikein tiedä mitä sanoisin. Mun elämässä ei ole oikeastaan tapahtunut mitään sillä aikaa kun olin poiss. Olen edelleen yhtä läski. Toisaalta asiota on tapahtunut. En vain tiedä voinko kerto niistä.

Mä olen siis vihdoin täysi-ikäinen. Olen ostannut alkoholia sekä tupakkaa. Kertaakaan ei ole kysyty papereita. Tunnen itseni ihan vanhaksi. Mä en jaksaisi vielä olla aikuinen ja vastuussa itsestäni. Mä en ole vielä valmis.

Lisäksi mä joudun terkkarille terveystarkastukseen ja juttusille. Myöhemmin ehkä ravintoterapeutille. En jaksa nyt kertoa koko tarinaa. Mua pelottaa ihan hirveästi. Toisaalta. Mä voin saada apua tähän mun ahmimiseen.

Mä myös just tajusin et tällä menoa musta ei ikinä tule ylioppilasta. Suunnitelmani oli, että teen lukion 3,5 vuodessa, mutta tällä hetkellä mun kurssi- ja kirjoitussuunnitelmat eivät oikein sovi yhteen. Mä en ollenkaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Olen ihan liian stressaantunut enkä saa edes aikaiseksi mennä puhumaan opolle.

Eilen mä obbistuin olemaan ahmimatta ja söin silleen sopivasti, uskoisin et max 800 kcal. Tänään on mennyt ainakin tähän asti ihan hyvin. Skippasin aamupalan ja kävin salilla, lounaaksi hieman keittoa ja ruisleipä. Illalla syön vielä hieman tavallista ruokaa.

Huomennakin aion onnistua. Joudun lähtemään koulusta ennen lounasta ja olen monta tuntia kiinni. Illalla ajattelin mennä leffaan ja jättää iltaruoan väliin. Lauantaina on mun kaverin synttärit. Yritän syödä mahdollisimman vähän ja juoda kohtuudella. Maanantaina mun ei tarvitse mennä ollenkaan kouluun ja silloin alkaa jo vappujuhlinnat. Haluaisin mennä sunnuntaina baariin, mutta en taida uskaltaa sillä muuten viikonlopusta ja vapusta tulee liikaa ruokaa ja juomaa. Vappupäivänä me lähdetään risteilylle = ahmintaa bufféssa.

Tällä hetkellä olen kuin kävelevä kysymysmerkki. Mua väsyttää, stressaa ja tunnen itseni tosi läskiksi ja epäonnistuneeksi kaikessa. Siksi tarvitsin hieman aikaa, enkä varmaan käy täällä jatkossa kovin aktiivisesti. Ehkä sitten kun mulla on asiat hieman paremmin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi