keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

huomenna on uusi päivä



 Hmm, mitä mulle kuuluu? Jos joku olisi eilen kysynyt multa noin olisi vastaus ollut ehkä hieman parempi kuin tänään. Ehkä jo hieman parempaa. Hieman stressiä, mut ainakin tällä hetkellä kaikki näyttää hieman valoisemmalta (vaikka tuolla ulkona on lunta!!hyi). Tänään kuitenkin aivan toisenlainen päivä. En saanut (jäälleen kerran) kuin 6 tuntia nukuttua ja onnistuin saamaan (taas kerran) semmoisen oudon kohtauksen joita saan yleensä silloin kun olen kipeenä. Anteeksi etten jaksa selittää. Nyt niitä on ollut viikon sisällä kaksi. Tiedän että ne johtuvat stressistä ja ahdistuksesta. 

Ainiin. Mä tein itselleni säännöt maanantaina. Eilen onnistuin (n. 1100kcal), mutta siis tänään ISO epäonnistuminen. En edes halua kertoa mitä kaikkea olen syönyt. No, huomenna on uusi päivä. Viimeinen koe + koepalautukset. Koulua 9-16 huoh. Tähän mennessä olen tehnyt yhden kokeen ja yhden aineen. Ja molemmat meni pahasti pieleen. En edes ole jättänyt kaikkia tehtäviä vielä. Hyvä minä.



Säännöt:

max 1200kcal/päivä. Jos kunnon treenipäivä saa hieman lisätä (ja pääsiäisenä myös vähän)

Ei herkkuja (karkit, sipsit, limu, pulla, leivonnaiset ymsyms.)

EI suklaata
ei vaaleeta leipää
mahdollisimman paljon proteiinia

vähintään 100 vatsaa/päivä

Jos on nälkä syön hedelmiä.

Piste. Olisipa kaikki näin helppoa. Kaikki tämä koska olen iso läski JA noin kahden viikon sisällä täytän 18 (anteeksi etten kerro tarkemmin mut en halua et kukaan tunnistaa mut. Stressaa. Mun synttärinä saan sitten hieman syödä herkkuja.


Yritän ainakin tämän ja ensi viikon joka päivä tulla kirjoittamaan edes mitä olen syönyt ja olenko liikkunut yhtään. Toivottavasti äiti suostuisi lopulta maksamaan sen kuntosalikortin et pääsisin kunnolla treenaamaan.

2 kommenttia:

  1. Hahaha no kiitos mut en osaa piirtää...... Tai oon sillee ihan ok, mut mun ja hyvien piirtäjien välillä on SUURI ero. :D

    Mut haha se kertoo ehkä vaan mun nolifeudesta...:D

    VastaaPoista
  2. Haha unohin kommentoida tätä postausta...

    Mut nyt tarkemmin mietittynä mäkään en kyllä osaa kommentoida mitään:D Tsemppii kuitenki suunnitelmassa pysymiseen!

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi