lauantai 28. huhtikuuta 2012

flunssaa

Taas jäi yöunet vähän väliin. Katsoin monta tuntia youtubesta sh ja laihdutukseen liittyviä videoita. Aamulla herätessä nenä ihan tukossa ja ja kurkkua kipeä. Great. Viime vappunakin olin kipeä. Ja sitä edellisenä. Tää on just tätä mun tuuria. En ole kipeenä kertaakaan kun mun polvi oli paskana ja sitten kun se olisi hyvä saan heti jo kaksi flunssaa. Great. Mun vastustuskyky on kyllä aika mitätön. Taidan jäädä tänään vain kotiin lepäämään koko viikonlopuksi. Tänään olisi kyllä ollut kahdet synttärit joihin olisi pitänyt mennä. No, eipä tule ainakaan turhia kaloreita alkoholista. Aamupäivä meni teetä ja tuoremehua juoden. Sen jälkeen söin keittoa ja illalla kiinteää ruokaa. Ja viisi palaa suklaata. Hyvä minä. Minunhan piti pärjätä koko päivä vaan nesteillä. Maha tällä hetkellä kivasti turvoksissa vaikka eilen se oli paljon litteämpi.
Maanantaina olisi kiva päästä salille treenaamaan. Toivottavasti huomenna olisi vähän parempi olo niin että jaksaisin tehdä jotain. Huomenna mä myös syön vähemmän kuin tänään. Piste. Mun vain täytyy laihtua keskiviikoksi. täytyytäytyytäytyy


ah niin ihana twiggy <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi