maanantai 24. kesäkuuta 2013

24. kesäkuuta

Ei ole oikeastaan mitään erityistä kerrottavaa.

Juhannus tuli, juhannus meni.
Söin, söin ja söin.
Söin jopa mansikkakakkua.
Lauantaina jälkiruoan jälkeen kuitenkin oksensin.
Tähän asti olin onnistunut olemaan koko loman ajan oksentamatta. Tämä oli lipsahdus, en aio antaa sen tapahtua uudelleen.

Sunnuntaina ajoin jo päivällä kotiin mökiltä ja sain olla vuorokauden yksin himassa. Syömiset ovat sujuneet nyt vähän miten sattuu. Ensin en syönyt, sen jälkeen eilen illalla söin muutaman leivän liikaa. Tänään olen syönyt kaksi omenaa, nektariinin, kasviksia ja kanaa.

Huomenna menen taas psykalle, onneksi sain siirettyä torstain ajan huomiselle. Epähuomiossa olin antanut siirtää ajan ensin keskiviikolta torstaille, vaikka aika ei millään minulle sovi. Päivällä näen ystävääni, ehkä siinä välissä ehtisin vähän shoppailla. Vaikka olen jo törsännyt tämän kuun aikana ihan liikaa, viimeksi tänään kävin jälleen kynsihuollossa. Voisin opetella vähän säästäväisemmäksi, kun en edes saanut mitään kesätöitä.


1 kommentti:

  1. No kyl mä varmaan oon koska alimmillaanki oli vaa just ja just alle 17 ja sit ihan naurettavan lyhyes ajassa se muuttu yli 18 ja nyt ku on menny puoltoista vuotta ni ihan varmasti on jo yli sen 25....

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi