tiistai 14. helmikuuta 2012

takaisin maan pinnalle

vimme postauksesta kulunut tasan kaksi viikkoa. Hyvä minä. Voisin varmaan yhtähyvin poistaa tän koko blogin... vaikka vieläkin on ollut tosi huonoja päiviä niin tällä hetkellä on varmaan enemmän niitä vähän parempia.
Tavallaan mulla ei ole ollut mitään tekemistä ja sit mä oon ollu kuitenkin tosi kiireinen. Tää viikko menee täysin wanhojen kaikissa valmisteluissa. Eli joo, tän mun polven takia mä en voi tanssia, mut mä oon mukana meidän koulun koristelutoimikunnassa ja juonnan osittain eli tekemistä riittää. Eikä se etten voi tanssia estä minua menemästä päivälliselle (hehe läski kun oon) ja sieltä vielä limusiinilla jatkoille. Kipsin sain pois viikonloppuna ja todellakin toivon et pystyisin perjantaina kävelemään ilman keppejä. Tällä hetkellä mun kävely näyttää ihan pingviinin tepastelulta.

Halusin vain kertoa olevani kunnossa vaikka olenkin tällä hetkellä hirveä läski. Pelkään etten tule mahtumaan mekkooni perjantaina. Yritän nyt syödä niin vähän kuin mahdollista. Mä en halua näyttää mursulta. Vaikka tiedän etä näytän kuitenkin kamalalta vaikka tekisin mitä. 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi