perjantai 24. helmikuuta 2012

painajainen josta en herää

Tällä viikolla mulla oli hiihtoloma. Varsinainen loma, todellinen painajainen. Mä inhoon kaikkia lomia, mut en mä jaksaisi käydä kouluakaan. Tekisi mieli vaan lopettaa koko lukio. Mä en jaksa kertoa mitä mä oon tehnyt, mitä mulle kuuluu, kuinka paljon mä oon syönyt tai lihonut, enkä jaksa kertoa mistään vanhojentansseista. Olen käynyt lääkärissä ja megneettikuvauksessa, mutta en ole vieläkään saanut sitä apua mitä todella tarvitsen. Tällä hetkellä mä vaan voisin tappaa itseni. Istun yksin kotona ensin buranaa, sitten alkoholia. Samalla tavalla kuin viime viikolla. Mä vihaan kaikkia, mutta eniten vihaan itseäni. Miksi mun pitää olla tällainen? Ranteessa uudet jäljet.

Anteeksi kun en nyt vain jaksa. Olen lukenut teidän postauksenne ja päässä miettynyt jo niihin kommentteja. En vaan enää muista mihin olen oikeasti vastannut. 

1 kommentti:

  1. Voi kultapieni<3

    Oon jo monta päivää meinannu kysyä sun vanhoista, mut en vaan oo saanu aikaan.. Ehkä ihan hyvä, etten sit kysyny jos et halua kertoa. :/

    En oikein tiedä mitä muuta voisin sanoa, kuin että iso ja lämmin voimahalaus sulle<3

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi