lauantai 24. syyskuuta 2011

Me, myself and I - nelly

Ihan aluksi mun pitäis varmaan kerto jotain itsestäni. Oon 17- vuotias nuori neito ja oon lukion toisella. Luonteeltani oon rauhallinen, kiltti ja ajattelevainen. Ne jotka ei tunne mua hyvin ajattelee varmaan et mä oon tosi hiljanen. Ja viime aikoina musta on tullu vielä hiljaisempi. Mut ne jotka tuntee mut hyvin tietää et mä osaan olla tosi itsepäinen, äkkipikainen ja kuoren alla tosi bitch. Mä osaan organisoida asioita ja tiedän et mä oon perfektionisti. Siinä varmaan syy mun kaikkiin ongelmiin.  

Monen mielestä mun elämä on tosi hieno ja helppoa, mutta todellisuudessa suurin osa vaan ahdistaa mua. Mä en tiedä et onko mulla mitään syömishäiriötä, mut mä en vaan oo viime aikoina osannut (enkä halunnut) enää syödä normaalisti. Mä jätän aterioita väliin tai sit mä yhtäkkiä vaan ahmin kamalasti. Hävettää… Mä oon tosi epävarma itsestäni ja etenkin mun kehosta. Mä oon myös joskus viillellyt itseäni. Mut siitä on jo kauan. Mä en tunne itseäni kauniiksi.


Tän blogin mä aloitin siks et mun on vaan pakko saada purkaa mun ajatuksi johonkin. En olleenkaan tiedä et onks tästä apua.  Oon jo jonkin aikaa seuraillut paria blogia ja ihailen suuresti näitä kauniita neitokaisia jotka onnistuvat pudottamaan painoaan. Haluan pystyä samaan. Kirjoitan tänne ihan anonyymisti, tiedän että jos kertoisin enemmän ja laittaisin tänne kuvia ittestäni joku vielä tunnistais mut. En taida kertoa mun pituutta, pianoa tai painoindeksiä, ehkä joku päivä, mut ei ihan vielä.
Blogiin kirjoittelen elämästä yleensä sekä varmaan myös laihdutuksesta. Tavoitteena kuitenkin olisi tulla kevyeksi kuin höyhen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi