sunnuntai 25. syyskuuta 2011

The end of the week

Jaahas, nyt on viikonloppu melkein takanapäin. Voin suoraan sanoa ettei mulla ollut kivaa. Mulla alkaa koeviikko torstaina ja mun oliisi pitänyt jo aloittaa lukeminen. Mut ei, en tietenkään ole avannutkaan kirjoja.  Perjantaina mä olin kutsunut pari kaveria yökylään. Me syötiin, juotiin ja pelattiin jotain pelejä. Mä olin leiponut mokkapaloja ja pizzaa ja ostanut karkkii, limua ja sipsejä. Mulla oli ihan kivaa siihen asti kunnes tajusin, ettei kukaan meinaa jäädä yöks. Mä olin suunnitellut jo pari päivää et tänään mulla olisi mahdollisuus puhua mun kavereille, mut tän illan jälkeen mä tajusin ettei mulla taidakaan olla oikeita ystäviä joille mä voin puhua asioista. Kun kaikki olivat lähteneet mulla oli ihan hirvee laskeuma ja mä vaan istuin itkien mun sängyssä. Lopulta kai sitten nukahdin kaikki vaatteet päällä. Ja sitä ruokaa, sitä jäi ihan tosi paljonjäljelle. Miks piti tehdä mokkapaloja ja pizzaa? Syön varmaan kaiken itse. Possu.

Lauantaina kun mun olisi pitänyt lukea kokeisiin mä vaan istuin koneella lukemassa muiden blogeja. Miks mä en voi onnistua niin kuin muut? Joskus mä vaan haluisin olla pieni lapsi jonka ei tarvitsisi murehtia mistään. Pienenä mä olinkin tosi laiha.

Mut nyt mä päätin, että huomisesta alkaen mä oikeasti otan itseäni niskasta kiinni ja katson mitä suuhuni pistän. Mä aion olla jouluun asti herkkulakossa, eli ei karkkia, sipsejä tai muuta ällöä lihottavaa. Ihan kuin mä pystyisin!? Feilaan kuitenkin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi