torstai 29. syyskuuta 2011

make me thinner...

Nyt mulla on siis eka koe takanapäin. Oi kyllä, mulla alko koeviikko vasta tänään. Eilen illalla mulla oli ihan kamala stressi ehtiä lukea koko aihealue läpi ja lopulta mä en enää jaksanutkaan lukea muistiinpanoja. Koe oli minusta ihan tosi vaikea. Kirjoitin noin kahdeksan sivua konseptipaperille, mutta kuitenkin musta tuntuu et mä en osannut mitään. Ärsyttää jos saan huonon kun kuitenkin kirjoitin niin paljon.
Huomenna mulla olisi enkun kielioppikoe, mut siihen mä en varmaan jaksa hirveesti lukea. Mua vaan väsyttää niin paljon. Oon nukkunut niin huonosti. Voisin melkeinpä mennä nukkumaan.

Mä en vaan oo tyytyväinen mun kehoon. Mä en haluaisi olla näin pitkä kun oon ja painokin saisi olla sen muutaman kilon vähemmän. Eniten mä inhoan mun reisiä ja vatsaa. Mua ihan oksettaa kun katson itseäni peilistä. Mä en vaan osaa ja jaksa elää itsena kanssa tällaisen. En oo sisältä enkä ulkoa kaunis. Tää on mun normaalipaino ja jos mä syön ihan normaalisti + vähän herkkuja välillä, mun paino ei muutu miksikään. Mut mä tiedän et jos mä vaan haluisin mun paino vois pudota. 

Mä en halua näyttää kamalalta mun vanhojentansseissa joten mun on pakko laihtua. Pakko, pakko, pakko. Jos mä lihon yhtään, se on maailmanloppu. Mun täytyy olla laiha helmikuussa. Mä oon jo tilannut itselleni mekon. Se on kokoa 34, toivottavasti se menee vielä mulle ja on muutenkin hieno. Helmikuussa se saisi olla hieman liian iso. Mut vaikka mä laihtuisn kymmenn kiloa, mä en varmaan kuitenkaan olisi tyytyväinen itseeni. Mä en kuitenkaan tule näyttämään kauniilta. Mä en halua näyttää mursulta. Mua ärsyttää olla tämmönen epäonnistuja. Jos mä olisin laihempi, kaikki olisi hyvin.



Tämän päivän thinspossa Keira Knigtley. Joidenkin mielestä se on liian laiha, mun mielestä ihan täydellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi