tiistai 4. joulukuuta 2012

not so sweet dreams

Halusin niin tulla tänne kirjoittamaan jotain kivaa ja kertoa kuinka hyvä fiilis mulla on, mutta ei.



Jääkausi tuolla ulkona saa minut huonolle tuulelle ja ahdistuneeksi, huomaan valittavani siitä lähes koko ajan. Ulkona meinaan jäätyä, sormia ja varpaita palelee jopa sisällä. Kadut ovat todella liukkaat ja kuljen sydän kurkussa kun pelkään kaatuvani. Onnistuisin varmaan samaan siinä rytäkässä polvilumpioni taas sijoiltaan.

Tällä hetkellä istun kuitenkin suht tyytyväisenä sängylläni, one piece päällä ja tukka märkänä, ja sormet naputtelevat hiljaa päässäni leijailevia ajatuksia. Ei tämä päivä ollut todellakaan huono, päinvastoin ihan hyvä, iso kiitos siitä ihanalle Sugarille

Psykatädin tapaamiset tällä viikolla olivat kaukana hauskasta. Niin, olenkohan ikinä ollutkaan sitä mieltä että siellä olisi kivaa? Puhuttiin jälleen oksentamisen ja laksatiivien haitoista, aterioiden väliin jättämisestä, laihuuden ihannoinnista ja nälkiintymisen oireista. Aamupalalle keksittiin vaihtoehtoja ja vedettiin entistä tiukempi linja. Äitini myös tietää tällä hetkellä jo sellaisia asioita jotka olisin halunnut pitää omana tietonani. No, ei ainakaan enää tarvitse salailla ihan kaikkea.


Joulukuun kunniaksi tein pienen lupauksen. Yritän nyt todellakin olla oksentamatta ja käyttämättä laksatiiveja. Varsinkin noista laksoista ei ole mitään hyötyä, ne eivät auta ja saavat kehon ihan sekaisin. Paniikin hetkellä sitä on vain niin vaikea muistaa. Saa nähdä miten käy eli pystynkö pitämään lupaukseni.

Tänään olen syönyt
08: jogurtti, alle 1dl puuroa, teetä
16: ruissämpylä + margariini ja juusto, omena, kahvia
20: 50g kanaa, 1,5dl täysjyväriisiä, kurkkua ja tomaattia

yhteensä ihan kamalan paljon liikaa. anteeksi



Nyt kyllä väsyttää jo hieman kun suurin osa päivästä on mennyt kävellessä ympäriinsä. En kuitenkaan voi vielä mennä nukkumaan. En voi, en uskalla, en saa. Olen nukkunut viime yöt niin huonosti. Näen painajaisia ja heräilen vähä väliä. Päätin etten mene aamulla hissantunnille joten voin nukkua hieman pidempään. Jos nyt edes saan nukuttua.

1 kommentti:

  1. Aamm no nii ei nyt torttuja sen hillon takii kannata syödä, mut itessään se hillo(marmeladi?) siis on hyvää( : Oon laittanu sitä joskus puuroon ku oon ollu hullulla päällä.

    Haha mä en oo koskaan oikein tykänny jouluruuist ni oon aina nirsoillu jouluna, et ei oo mitään uutta:D Ja hehe tietty uskalsin! Justhan mä sanoin sulle et mul ei oo mitään ongelmaa ton uskaltamisen kanssa tai sillee. Siis silloin ku mä selitin et sillee mua välil mietityttää, etten kuitenkaa oo niin sairas..

    Tyhmää et sul menee noin huonosti.. Mä muuten otin tänää vikat laksat et mäkää en aio nyt ostaa niit:)

    ps. toi ei ollu liikaa..

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi