sunnuntai 5. toukokuuta 2013

when she reaches the top her dreams will be there

ahdistaa

olen syönyt liikaa ja liian vähän

Keskiviikosta lähtien olen päätynyt halailemaan posliinijumalaa päivittäin, vaikka en ole edes ahminut. hetken jo luulin päässeeni tästä eroon. Tänään en aio sitä tehdä.

En jaksanut lähteä perjantaina minnekään, eilenkin jäin vain kotiin ja käperryin sohvalle katsomaan telkkaria. Kello kuuden jälkeen en voinut enää syödä joten tyydyin vain siemailemaan teetä. Ja hups keikkaa, ateriaväli venähtikin melkein 20 tunnin mittaiseksi.

En ole edes jaksanut tehdä ruokaa. Olen vain ottanut jääkaapista valmista salaattia, raejuustoa, jogurttia ja omenoita. Tänään aamulla aloin kuitenkin väsäämään paprikoita, jotta äiti uskoisi minun syöneen kunnolla koko viikonlopun. Niin ja kyllähän minä vähän niitäkin söin.

Kun äiti soitti eilen en saanut sanottua etteivät syömiset ole oikein sujuneet. Tai että ahdistaa niin paljon, että en uskalla lähteä ovesta ulos.
Ja kuitenkin neljän seinän sisällä on ehkä kaikkein pahinta.



haluaisin kuristaa itseni


Onneksi huomenna on uusi päivä ja uusi viikko.
Toivottavasti siitä tulisi parempi kuin edeltäjästään.

2 kommenttia:

  1. Eheheh kiitos♥
    Mut niimpä! Ja niitä, jotka HÄVIS! :O
    Hahaha no tossa videossa se kyl saa mut näyttämään kamalan läskiltä, ku ei näy kokonaa..

    mut hei i know that feelin... Koska mulla on ihan samanlainen olo :D Ja mäki tein tänää ekan kerran oikeeta ruokaa, et äiti aattelis, et oon syöny jotain järkevää :'D

    VastaaPoista
  2. No mä oon siis kyllä syöny vaikka mitä muutaki... En vaan mitään kunnollista.
    Me ollaan tavallaan niin samanlaisia, mut kuitenki täysin erilaisia.. Mä oon vaan ahmimishäiriöinen ja sulla on anoreksia... Et kumpiki ollaan syömishäiriöisiä, mut vähän sen ääripäistä..

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi