lauantai 11. toukokuuta 2013

reissussa



en siis ole tällä hetkellä kotona.

Eilen lähdin ensin autolla ja lopulta junalla kohti pohjoista. Tarkempaa sijaintia en viitsi paljastaa.

Ikkunoista katsoin kuinka ilma ja maisema muuttui aina vain harmaammaksi. Kotona nurmikko on jo ihan vihreä ja koivuissaa on pienet hiirenkorvat. Mutta en valita sillä täällä on parasta seuraa mitä voin toivoa! Luvassa mukava viikonloppu ja pieni irtiotto arjesta, juuri sellaista minä tähän väliin kaipasinkin.

Juuri nyt minulla oikeastaan olisi kyllä aikaa kirjoittaa, mutta en oikein keksi mitään sanottavaa.

Syömiset ovat sujuneet nyt vähän miten sattuu. Keskiviikon rahka-draaman jälkeen en suostunut enää syömään koko päivänä mitään, mutta torstaina olin jo hieman rauhouttunut ja sain syötyä. (olen vieläkin ihan nolona sen edellisen postauksen jäljiltä...). Eilen söin aamiaiseksi viiliä ja jogurttia, lounaalla kanaa ja salaattia, päivällisellä kanasalaatin ja jälkkäriksiksi vielä jäätelö, joka tällä kertaa pysyi jopa sisällä. Mutta siis välipala sekä iltapala jäi välistä. Tänään ei oikein aamiainen maistunut vieraassa paikassa ja rohkeus riitti vain kahvin juomiseen. Tässä samalla syön nyt hieman aikaista lounasta, omenaa, pikkuporkkanoita ja pepsi maxia. Saa nähdä mitä tänään tulemme vielä syömään.

Tuntuu, että minulla olisi vaikka kuinka paljon kerrottavaa, mutta en kuitenkaan voi ja en löydä oikein sanoja. Kunhan pääsen kotiin yritän laittaa muutaman kuvan viiklnlopusta/viikolta, katsotaan saanko mitään aikaiseksi.


♥:llä nelly





1 kommentti:

  1. Hehehe nii<3 pus

    yhhh oisitpa tääl viel huomennaki ni voisin olla sellasen kaverin kaa joka ymmärtäissss

    t.
    tähtityttö: käviskö esim joku grilli-ilta
    mä: hyi
    tähtityttö: voitais grillaa ja kattoo leffaa ja laittaa kynsii ja jotain
    tunneli: toi vois olla kiva(:


    (kiva ku mua kuunnellaa<3)

    VastaaPoista

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi