sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

I may need some help to live with myself



Anteeksi etten ole kirjoitellut vähään aikaan.

Taisin äsken syödä hieman liikaa... Mahaan sattuu enkä halua edes muistaa mitä kaikkea kurkusta alas meni.

Bussia odotellessa ihailin ohikulkevan tytön tikkujalkoja. Ystäväni sanoi, että minun ovat kapeammat.

Toinen sanoi, että (solis)luuni törröttävät terävinä. Miksi he valehtelevat minulle?!

Minulla on valtavat löllöreidet ja vatsani on iso kuin rantapallo. Olen iso ja iljettävä läski. Kenenkään on turha väittää muuta. Miksi en voi vain kuihtua olemattomiin. Näenkö kaiken todella niin väärin?

Taidan pitää vielä hieman taukoa. Aivojeni tilalle on laitettu pumpulia, työt pitää kiireisenä ja syömiset menee ihan miten sattuu. Tulen takaisin kirjoittamaan kun mulla on jotain järkevää sanottavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanoillasi on merkitystä ♥

Vastaan kommentteihin omaan blogiini ellen sattumoisin lue blogiasi